ilaydabaykara Herkese merhaba ben de hamileliğimin başından beri burdayım neredeyse ve iyi kötü tüm doğum hikayelerini okudum sizle bir sevindim sizle bir üzüldüm şimdi sora benim hikayeme geliyor sanırım son bir haftamız kaldı. Normal doğum hikayelerini okurken nasıl imrendiğimi Allah biliyor hep inşallah bende böyle kolay ve güzel bi doğum yaşarım diye dua ettim kuran okudum ama malesef nasip olmayacak gibi çünkü bebeğimin kafası büyükmüş doktor farkettiği ilk an söyledi sezeryan olabilir böyle giderse dedi o günden ber normal doğum yapabilme ihtimalim düştü zaten benim kafamda çünkü bin sürü soru vardı aklımda kafası büyükse doğarken ben acıya dayanamam çocuğuma bişey olur doğum kötü gider ikimizden biri zarar görür diye hergün düşündüm ister istemez. Doktorum da pek motive edici konuşmuyor zaten en son çatı muayenesi yaptı daha doğrusu ben acıya pek dayanıklı olmadığım için bir türlü Yaptıramadım düzgünce bakıp yapamadı işlemi tamamlayamadı sen normal doğum falan yapamazsın dedi o an zaten dünyanın en güçsüz insanı gibi hissettim kendimi sağolsun doktoruma her ay dünya kadar para döktük böyle güzel konuşmayı ihmal etmiyo kendisi. Doğum yaklaştıkça doktorumdan nefret etmeye başladım bu saatten sonra değiştirme imkanım da yok gibi önerlen doktorların randevuları aylarca dolu mecburen kendi doktoruma gitmeye devam ediyorum velhasıl kelam sezeryanı iyice kafama soktu allem etti kallem etti bende napiyim önemli olan bebeğimin sağlığı madem normal doğum yapamıyorum mecburen sezeryan olmak zorundayım dedim sonuçta bu çocuk bi şekilde çıkıcak yeterki sağlıklı olsun Rabbim evlatlarımızla imtihan etmesin benim için önemli olan bu ama yine de moralim bozuldu normal olmayacağı için doğumum ne yalan söyliyim en başından beri kendimde o gücü hissediyodum kendimi motive ediyodum ama işin ehli olan doktor bana sen hayatta normal doğum yapamazsın ikinci sancıda beni sezeryana alın dersin diyince mücadele etmek istemedim sanki normal doğum yapan hiçkimse o an sezeryan lafını ağzına almamış gibi. Ben herkesten duyuyorum tabiki sezeryan diye yalvarıyosun o an ama doktorun eben seni motive ediyo dayanıyosun mecburen diyolardı. Benim de şansım doktordan yana gülmedi malesef hikayemiz böyle devam ediyor işte belki 1 hafta sonra doğum hikayemi yazarım😊birbirimize dua edelim olurmu😊
Usakli64 Allah saglikla kucaginiza aldirsin. Bize de gebe egitiminde hep normal dogumu ovuyorlar sezeryani kotuluyorlar bu da beni üzüyor. Biz zaten herseyin dogali en iyisidir biliyoruz ama bi de saglik kosullari var.. Dr unuza guvenseniz daha iyi çünkü artik degistirseniz de iciniz rahat etmez.. Bazi drlar günü saati belli olsun 8-10 saat sanci başı beklemesinler diye sezeryana yönlendiriyor malesef ülkemizde.. Yurtdisinda sezeryan dendigi zaman gercekten de bi problem var diye üzülürmus gebeler..bizde cart curt kesmek moda
ilaydabaykara Usakli64 aynen öyle doktor ne derse onu yapmak mecburiyetindeyiz şuan zaten el mahkum olmuşuz gidiyoruz bakalım sonumuz ne olacak😔
Nehirce Bebeğinizi inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🤲🏻🤲🏻🧿 alttan muayene işk ne zaman yapılıyor acaba ?
Nehirce ilaydabaykara çok teşekkür ederim ben hem alttan muayeneden hem de doğumdan çok korkuyorum da sormak istedim. Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻