Gebeyim-32 Benim bugün 9+3 bebişi görmeye gidicem çok heyecanlıyımmm 😍😍 bugün görüş günü olanlar kaç haftalıksınız 🙃
Fey Gebeyim-32 ay benim yarın bu gün olacaktı ama erteledik. Belki cinsiyetini de öğreniriz 14. Haftaya girmiş olacağım😍
Damlakahriman 38 den selamlae ilk haftaları olan bol bol gezsin asıl sıkıntı burda başlıyor bilginize 🥲😂
Gebeyim-32 Fatmanray günümüz aynıymış ☺️ ben gördüm geldim çok şükür kocaman olmuş gibi geldi çok şaşırdım 😅