ErhanKubra 20+3 haftalık hamileyim bi şey yapsam kalbim çarpıntı yapıyor gece uyuyamıyorum nefes darlığı çekiyorum normal mi bu durum ölecek gibi oluyorum napıcam ben
_nigarr24_ ErhanKubra bende hemoglobin eksikliğinden oluyordu ve hala da oluyor . Kanım çekiliyordu sanki,nefes darlığı falan
Mrvkrpnr Bndede erken haftalarda başladı 25 olacağım iyice arttı bu siralar normal oluyor arkadaslarimdada olmuş doktorlara da söyledim nefes darliklari olabilir dediler her gece neredeyse uykusuzum ve nefessiz uyanıyorum
ErhanKubra _nigarr24_ bende çok şükür öyle sıkıntılar yok kansızlık çok az hava nemlendiricisi aldım çok memnunum iyi geldi
Masalmina1233 ErhanKubra bana bişey iyi gelmiyor gün boyu sürüyor bugun hastanelik oldum doktor lar bişey yok diyor vallahi bıktım artık