Karadeniz61 Adetim 14 gün gecikti evde ovulasyon testim vardı 19 mayısta yaptım pozitifti dün yatmadan yaptım negatif, acayip bi karın ağrım var yanmalı şekilde adet belirtisi midir
Gizemb41 Merhaba ben şuan 15+3 hamileyim. 4 gün geciktiğinde yaptım test negatif çıkmıştı, 10. gün yaptım negatif çıktı 12.gün tam çift çizgi görmüştüm. Adet olacakmışım gibi ağrım, şişkinliğim ve ateş basmam vardı
Karadeniz61 Gizemb41 bende karın ağrısı mide yanması bide ateş basması şeklinde bunalma ile uyandım. Sanki gögüsten aşağıma tekmeler yedim. 2 yaşındaki oğlum gögüslerimi tutarak uyuyor üşüttüm mü acaba anlamadım🥹
Gizemb41 Erken gebelik testlerinden alın veya kan verin dilerseniz daha kesin sonuç olabilir. Bu ara salgın da vardı herkes grip hasta ve ateş öksürük oluyordu