Tugceilyasoglu ödem canım , son haftalar mahvediyor insanı. Ben uyanınca eşime masaj yaptırırdım hamile iken anca öyle düzeliyordu bay kilo almıştım 15 kilo🤦🏻♀️ fazla şişerdi elim birde uyuşması falan aman Allahım çok zor oluyor , şimdi tekrar hamileyim en çok korktuğum şeydir ödem🤦🏻♀️ bol bol yürü bol bol su tüket , illa dışarı çıkmana gerek yok evin içinde dai sürekli yürüyüş halinde ol canım , Allah yardımcın olsun hayırlısı ile doğsun bebeğin ☺️