Günaydın hanımlar
Cuma günü sancı ile gelmiştim, zaten p tesi doguma alınacakti serum nst vs ile düzeldi eve gönderildim.
P tesi sabah 8 geldik yine sancı cıktı serum nst alttan muane uygulandı devlet hastanesi 37+4
Sancı cıkmasının nedeni açıkcası ben evde cok iş yaptım ve doktorlara söylemedim yoksa dogumu daha bekleticek alınmayacakti
Neyse baktılar sancı geçmiyor bu arada yanımdaki bayanda aynı sekilde iş yapmış evde sancı ile onunda 3.sezaryen oldu.
Sağolsunlar gayet ilgililer de sürekli alttan muane olayini anlayamadim.
Biri özel diğeri devlette yaptım hiç böylesi olmadı.
Anestezi seklini genel istedim doktor spinal daha iyi desede ısrar etsemde kabul etmedi. Sakinleştirici istedim tamam onu yaparım dedi.
Ameliyathaneye girdim
Oturduldum iğne yapıldı belden cok hafif zaten hissetmiyorsunu ama benim bel bacak uyuşmadı. Soyledim 1-2 dk sonra dendi.
Uyuşmadıgını tekrarladım ama doğuma baslandı. Önce bi karından elektrik carpması hissettim sonra kestiklerini çook hafif hissettim.
2.Dogumda hiç bişey hissetmedigim için sesimi yükselttim biraz hissediyorum diye bagırdım.cunku bacaklarımı oynatabılıyordum. Digerinde böyle değildi.
Başımdaki cocuk dokunma var kesi yok dedi. Yalan söyleme dedim artık. Ben orda bağırdıkça hemen bayiltin hastayi dendi ve genel anestezi uygulandı.
Zaten dogum sonrası hemen ayildim. Anestezi etkisinden ağladıgımı hatırlıyorum.
Odaya cıkarıldım ilk gün şansıma tek kişi kaldım gece hasta getirildi.bebek anneyi hiç emmedi sürekli ağladi (bayanın istegi ile süt annelik yaptım 1 kez :) ) cok tatlı ikiz gibi benziyorlar
Bebek sağlıklı hiç sorunumuz yok kan değerlerim düşük 2 tüp kan baglanıcak kızılayda kan yok
Rahatsız oldugum konu sadece sürekli alttan. Muane olmasi. Kısmetse yarın cıkacagız
Sorunuz varsa yanıtlarım hanımlar.
Ha bu arada tüpleri baglatmak istedim onaylanmadı 35 yaş alti deniyor. Zaten 3 gün sonra 35 olucam dedim ama kabul görülmedi🤷♀️😭