Gizemmmm_ Kızlar dünden beri sağ tarafımda ağrı var hala daha geçmedi doktora yazdım daha dönüş yapmadı üşüttüğüm için vs olabilir mi bebeğim tekme falan atıyor
Pnr_KMRC1 Gizemmmm_ kaç haftalıksın cnm kanama yoksa bu ağrılar normal tabiki aşırı şiddetli bir ağrı değilse benim bu tarz ağrı genelde adet olmam gereken dönemde oluyor bi hesapla istersen adet döneminemi denk geliyor 🌸
Gizemmmm_ Pnr_KMRC1 yok kanama vs yok 25 haftalığım bebeğim tekme vs de atıyor ama ağrı gitmiyor anlamadım neden olduğunu :(
yanealakanealakaa Gizemmmm_ benim de o haftalarda sağ tarafım aşırı derecede ağrıyordu, üzerine çok da kötü hasta olmuştum 2 hafta falan sürdü böbrek genişlemesiymiş benimki eğer aşırı aşırı bi ağrıysa bi baktırın bence
Pnr_KMRC1 Gizemmmm_ bende 25 haftadayım cnm benimde aynı şekilde zaman zaman ağrım oluyor stres yapma
Gizemmmm_ yanealakanealakaa çok aşırı bir ağrı değil üşütmüş de olabilirim bilemiyorum ki doktorum dönüş de yapmadı daha teşekkür ederim 🙏
Pnr_KMRC1 Gizemmmm_ bana kanama olmadığı sürece normal dedi bebek baskı yapabilir dedi benim sürekli bir ağrım yoktu arada bir agrı gelip geçiyordu tabiki sizin şiddetliyse bi doktora gidin
Gizemmmm_ Pnr_KMRC1 benimde şiddetli değil gaz sıkışması gibi bişey olduğunu düşünüyorum canım geçmezse gidicem
Pnr_KMRC1 Gizemmmm_ kendine strest yapma canım ben çoğu şeyi hamilelikten falan diyip kendimi rahatlatıyorum kanama olmadığı sürece kendini strese sokma sade soda falan mı içsen acaba