Kullanici4141 Kızlar gece yazacaktım bakmazsınız diye yazmadım. Gece 2 gibi uyandım sağ elim ve dirseğime kadar kolum şişti uyuşuyordu ve ağrıyordu şimdi uyandım cok hafif var belli olmuyor inmiş baya neden olabilir acaba 12+3 suan haftam