Hanımlar günaydın. Hendekte Asya Özcan’a giden var mı. 26 haftalık hamileyim asıl doktorum araştırmada Günay duman. Dün Asya hanıma gittim bebeğim erkek Günay bey de detaylıda da öyle dendi hatta Asya hanımda 22. Haftada erkek demişti hatta pipisi şu falan bile dedi. Dün ise kız gibi dedi 🙄 geçen seferde öyle demiştim değil mi dedi ben de evet dedim çıktım. Aslında çok tatlı biri ara kontrollere ona gidiyorum ama cinsiyet konusunda niye böyle oldu anlamadım. Bileniniz ya da çevrenizden bu konu ile alakalı bilgisi olan var mı ? Hangisi yanılmış olabilir ?