Minikmucize13 yok canım anlamaz. Bende bi hafta sonrasında gittim hocam nedir ne değildir niye tutmuyor düşüğğde söyledim şey dedi inan çoğu kadın yasıyıor ama farketmiyor bu olayı. Düşünme yapacak bı sey yok bidaha denersin bi sorun görünmüyor senin hamilelik haberin gelir bi kaç aya demişti iki ay sonra oldu 😻 Arkadasımında kalp atısı duyulmadı o yüzden 9. Haftada sonlandırıldı boş dediğiniz oysa. Üzülmeyin ciddi bi sorun yoksa tutar. Biz yumurtlama döneminin hergünü yaptık valla en garanti o. Bi dolu bi boş dediklerinde tutmadı bizim. Yataktan kalkmadım bir de dinlendim işimi bıraktım.