NURgezgin ben kullanıyorum canım çokta memnunum 🥰 bu arada bekoyla aynı zaten arçelik. Fiyatlarına kadar aynılar. Model adını şuan bilmiyorum ama 4 programlı. Zaten Max 2 program kullanıyorsun. İstemedim 6 program falan. Üst katında asansörü var. Önerim kaşıklığı sepet şeklinde alman. Kat şeklinde olan hiç rahat değil 🥰
Daha uygun olsun dersen altus ve grundigte yan sanayisi. Alırsan grundig i de öneririm.