Bende dogum hikayemi yazmak istedim.17 mayısta 2.sezaryenimi oldum kızımda zor geçmişti çok şükür bunda her işimi yapıyorum kendi başıma yatıp kalkıyorum ağrım sancim yok. Maşallah, oğlumda sağlıklı. Eski sezaryen yerimde varis vardı dr rahmin alınabilir kanaman çok olur demişti belge imzaladım ama çok şükür öyle bir durum olmadı.en zoruydu evde kizimi birakip doguma gitmek, Şimdi 6 gunluk olduk kilomuz biraz az en kısa zamanda toparlarız allahin izniyle 39+1 de 2700 gr 47 cm doğdu oğlum