Senay1 benim oğlum 33+3de 2850 doğdu 3gün sokunum cihazında kaldı hem burundan hortumla oksijen verildi hemde kafasında böyle fanus gibi bişey vardı hiç dokunamadık bile 3günün akşamı rmzirmeyi denediker çok güzel emdi ama doktor yarıda kesti 1 2 dakikada 1 saat sonra 5dk 1saat sonra 10 dk derken ertesi gün akşam evimize geldik yani tam 4 gün kaldı şimdü 7 yaşında teyzesi abi olmayı bekliyor hiç korkma haftan çok küçük değil kilosuda geyet güzel yanlız sana bir tavsiyem evini bolca sirke ile temizle ortamda toz tutacak hiçbirşey bırakma halının üzerine bike ya örtü aç yada kaldır her ywri sirke ile sil bebek gelmeden toza karşı aşlırı hassas oluyorlar. Bunları yapki eve gelince tekrar nefesi daralıp kğceze gitmesin evinde asla koku olmasın deterjan parfüm vs tez vakitte kavuşun inşallah şimdi bol boll süt sağ ver bebeğine