Gzmklnncc evet ya günde 2 adet önerilmiş herkese, muhtemelen içeriğinde ki folikasitin az olduğu için diye düşünüyorum ☺️ vitamini doktoruma hiç sormadım 🙊 çok şükür rutin kontrollerime gidiyorum her şey yolunda, pcosum, regl ve hormon düzensizliğim yok, ben birazcık yumurta kalitem için kullanmak istedim 🥰 kan pıhtılaşmama bakıldı ama o kadar muallakta ki, nasıl değerlendirilecek hiç bilmiyorum, bi doktor iğne kullan dedi, bi doktor kullanma dedi, hiç düşük kalp durması vs yaşamadım ama tedbir amaçlı kullanmak istiyorum, kayıp yaşamak istemiyorum artık 🥺 sağlıcakla bebeklerimize kavuşuruz inşallah 🤲🏻