Eveettt artık doğum hikayemi anlatma sırası bende😍
İlk süreç biraz zor sıkıntılıda geçse sonraki süreç güzel geçti. Bu benim ikinci sezeryanımdı ilkinde tam bayıltıldığım için ikincisinde yarım olmak istedim ama olmaz olaydım. Aslında hastane doktor hemşirelerle alakalı bir durum değildi. Bilmediğim birşeyle karşılaştım doğumda. İlk doğumumu erken yaptığım için mecburi olarak İstanbul’daki Zeynep kamile doğum hastanesine yönlendirildim. Sözde öve öve bitiremedikleri hastane! Meğerse ilk sezerynımı olduğu yerden yukarı ve birbirine yaptırırmışlar o yüzden ikinci doğumumda doktor ol çekiştirmek ve uğraşmak zorunda kaldı toplamak için. Buda beni normal olarak maaf etti baskılar fazla oldu kızım çıkana kadar sonrası biraz daha rahat ilerledi ama 1 saatten fazl sürdü çıkmam. Neyse ki kızımı yanıma getirdiler onun o mis kokusu herşeye bedeldi🥲 daha sonrasında odaya çıkarıldım kum torbası kan kontrolü derken 7-8 saat üzerine birşeyler yedikten sonra ayağa kalktım işte o zaman süreç daha çabuk ilerledi. Yürüdükçe gaz çıkardıkça daha da rahatladım ve ilk doğumuma göre daha çabuk ayaklandım. Çok şükür en zor süreci atlattım. En komik kısmıda sezeryan olacağım gün stresten az daha normal doğuracaktım😂 geceden çok stres yapınca sancılarım başladı hastaneye sezeryan için geldiğimde de sancılarım sıklaştı ama anormal bir durum olmadı çok şükür🤭 sormak istediğiniz birşey varsa cevaplayabilirim