Nurr29 Kızlar 10 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor monurol verdi ictim biraz önce ama kağıda baktığımda hamileler kullanamaz yazıyordu çok korkuyorum 🥺
Zeynepozcan Nurr29 3 kere kullandım şuan 23+6yız eğer kullanılmayacak bir şey olsaydı doktor önermezdi geçmiş olsun
Asistan-mom Nurr29 rahat ol canım Kullanabilir Çok da iyi bı ilaç Sana tavsiyem gece iç yat İlaçtan sonra bir saat de olsa idrara çıkma ki temizlensin iyilesssin
Zehra_25x Zeynepozcan bendede vardi enfeksiyon 11 haftaliktim doktorum hic bir ilac veremem bebege zararli demisti surekli gunluk pedini degis ve temiz ic camasirlari giymeye ozen goster falan demisti 🙄
Asistan-mom Zehra_25x belki sizinkinin derecesi bu hanımefendi kadar yüksek değildir yani doktorunuz az bı enfeksiyon görmüştür o yüzden gerek duymamıştır İleri derecede olsaydı mutlaka ilaç verirdi Ki hamileler bu ilacı kullanıyor zaten sıkıntı olmuyor
Snmkrby1_ Bende kullandım hiçbir şey olmuyor aksine enfeksiyona çok iyi geliyor 31 Haftalığız bu tozu bir kere kullandım enfeksiyonum rahatsız edici evreden çıktı çok şükür korkma sende iyi gelecek merak etme