dunyadakiyalnizkadin Haftadayim ama hala karnım çok ağrıyor doktora söylediğimde normal diyor, sizce de normal mi, birde sürekli ishal oluyorum buda normalmi
Ustunneliff dunyadakiyalnizkadin hamilelikte kabızlık ve ishal iyi bişey değil diyorlar belki ishal olduğunuz için karın ağrınız olabilir genelde kasık ağrısı olur hafif bu normal