HndeA Arkadaşlar 14+4 haftadayız normalde tansiyon problemim yoktu küçük tansiyonum yükseliyor ve beni etkiliyor. Yaşayan oldu mu yada ne yapmam lazım resmen hayatın renkleri gidiyor …
Masalmina1233 HndeA yav daha yeni oldu benim 3 gündür yüksek az önce de baktım inmiş 11 /8tansiyonum 10 gün takip edecekler ona göre ilaç tedavisi başlatılacak normalde 13e 7 çıkıyor 🤦🏻♀️ 33+1 im ben
Umayk3233 HndeA alfamet ilaç veriyorlar preeklamsi için yani yüksek tansiyon için ilerleyen haftalarda 4 taneye kadar icerbiliuorsunuz çok yüksekse perinatoloji ye gidebilirsiniz