Yldzzz16 bazıları evet çok abartıyor. Yazılanları falan okuyorumda. Normal doğum isteyip çatı muayenesinden çekinenler falan var. Doktor bu sonuçta bakmak zorunda. Sakince işlerini yapmalarına izin verirsen hiç bişey hissetmiyorsun. Sakin kal ve başka şeyler düşün sonuç ağrısız bir muayene 🤣