aysebaday61 normal canım ben son haftalardayım hala korku var korku daha çok çoğalıyor aksine hareket etmese aman aman :))) iyidir merak etme hepsi Allah’a emanet 🥰🥰🥰 kzm 2 buçuk yaşında onun hala nefesimi kontrol ediyorum geceleri düşün yani bu çok çok normal diğeri en azından yanımda 😂 ben cihaz araştırmıştım kalp atışı dinlemek için 😂