Rahat edemedim acile gittim günler sürdü çünkü arada geliyordu tabi nst alttan muayene baktı normal hersey dedi aama çok normal şimdi girdiği zaman çok korkmuyorum ama sıklasırsa 5 dk da bir gibi mutlaka gel dedi ay zor oluyor son aylar Allah yardımımız olsun 🥰🥰🤲🏼