Ummuhan64 sedaaktas18_ Ben meyveli soda da içiyorum hiçbir zararı yok doktoruma da sordum hatta birkaç doktora sordum hiçbir sakıncası yok içebilirsiniz dedi
Esracigdem sedaaktas18_ evet çilek karpuz 💓🤭 doktorum sadece peynir yogur sütte dikkatli olmamı ve işlenmiş gıda yemememi söyledi pastırma sucuk salam vs. Maden suyuyla ilgili bir şey dememişti
1asel-duru Evet en başından beri hergun bir sade soda içerim hem mideme iyi geliyor hemde bebek için faydalı magnezyum ve mineral deposu bebeğe kilo aldirdigini duymuştum