Merhaba bugün 19+2 yim doktorum plasentanın aşağıda olduğunun şuan için çok anormal bir durum olmadığını 24. Haftasına kadar yukarı çıkabileceğini söyledi. 3 hafta sonrasına randevu verdi. Takip etmemiz lazım dedi. Aynı durumu yaşayan varmı yukarı çıktımı daha sonrasında? İnternetten araştırınca çok kötü şeyler çıkıyor karşıma