40+0dan herkese selamlar🙋🏻♀️ kasılmalar eşliğinde bebeğimi beklemeye devam ediyorum😂 bugün randevu vardı her şey yolunda gözüküyor sancı bekliyorum. Bugün öğlen nişanım geldi kahverengi pemge bir renkte, nişan sadece tek seferlik mi gelir? Sonrasında da çok az gelmeye devam etti. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?? Ağrılarım fazla olmadığı için süreci evde geçirmek istiyorum sizler anlatın bakalım nasıl gidiyor?🤦🏻♀️