Kızlar nasipse perşembe gunu sezeryan ile dogum yapicam oğlumu birakip nasil gidicem hastanede 2 gun nasil gececek onsuz hic bilmiyorum ogluma baktikca agliyorum devlette yapacagim için yanimda kalamiyor onu cok ozlucem kendimi bunu dusunmekten durduramiyorum sürekli agliyorum 😢