Kızlar bebeğim 21 aylık bir kaç gündür kasılmaları başladı. Normalde unutmuştu. Şimdi tekrar başladı. Kendini terletene kadar kasıyor. Önceden dr götürmüştük eeg çekilmişti eeg temiz çıktı. Fakat kastıkça kendini terletiyor? Normal mi değil mi endişeleniyorum.