Ben ikiz hamileyim. Bugün şeker testi yaptırdım doktor uygun gördü bebeğe bir zararın olmadığını söyledi.
İlk başta parmaktan kan alıyorlar değerine bakıyorlar. Sonra bir şişe şekerli su veriyorlar. 5 dk ya yayarak icmemi söylediler. 1 er saat aralıklarlada kan vermemi istediler şekerli suyu içince. Ama aç karnına olman gerekiyor kesinlikle hicbirsey tüketme su haricinde 🤍