Hamile olduğumu 55 kilo ile öğrendim 5 haftalıktı. Şu an işe 32+2 oldum. En son geçen hafta tartıldım ve 66 kiloydum. Ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Sabahları karın acısı ve idrar ihtiyacı ile uyanıyorum az su içince de başım ağrıyor. Bazen kramp giriyor tam kalçama ve üst bacağıma o anda anca bacaklarımı aça aça yürüyebiliyorum. Ne tarafa uzansam sağ sol fark etmez bebiş kafasını dötünü yaslıyor ve aşırı acıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum ama nefes almak bile zorlaştı. Yoruldum. Son 54 günüm kaldı ama sanki daha yıllar varmış gibi hissediyorum.