İyi akşamlar hanımlar 38+1 hamileyim cuma günü 38+5 de ankara bilkent hastanesinde sezeryan olacağım allahin izniyle sorum şu nasıl anestezi uygulanıyor bilgisi olan paylaşabilir mi bugün sordum ameliyat sabahı karar veriliyor dediler neye göre nasıl karar veriliyor