Nzkyrdru Şubat ayında düşük yaptım şu an 8 haftalık gebeyim 6+5 de kalp atışını duyduk şükür pazartesi kontrole gideceğim çok korkuyorum ya kalp atışı durduysa ya gelişmediyse vs sürekli aklıma bunlar geliyor maalesef nolur dua edin 😔
Deletedmom_103 Nzkyrdru o korku her gidişimde var maalesef. Hareketlerini hissedene kadar böyle olacak maalesef. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🌺. İyi düşünün iyi olsun