elifmina_123 Bn 1 aylık düşük yaptim 2 .side 3 buçuk aylikti kalbi durdu kürtaj oldum sonra test falan yaptık kan pıhtılaşması var die kaybediyordum ondan sonra 5 yıl daha olmadı 2 defa aşılama yaptım en son ocak ayında tüp bebek yapacaktım Rabbimin mucizesi gerek kalmadı verdi ve doktora soyledim kan pıhtılaşması var bnde direk igne verdi hiç aksatmadan kullanmalısın dedi ve içtiğim ilaçların da haddi hesabı yok yeterki sağlıklı olsun 26+1 deyiz şükür Rabbim kucağıma almayida nasip etsin süreç zor ama katlaniyoruz ki bunda bile düşük tehlikesi vardı 4 ay hiç yataktan kalkmadım annemlerdeyim evime dönemedim yani muhtemelen doğumu da annemlerde yapacam