Evet ilk transfer sonrasi pozitif olduğunu öğrenince hep bir korku vardi. Kese varmi. Kesede bebek varmi kalp atışı varmi derken hep bir endişe günler geçmek bilmedi ama Rabbıme şükürler olsun bugünü gördüm. Tamamına erer inşallah. Sizde şafak kaç kızlar 😊