Irem97-
Bence cokta korkulacak bir durum değil daha haftanda ilerde değil ondan hissetmemen normal bende hep oyle oluyordum haraket etmiyordu pek
Sonra doğdu cok sakin bir bebek hiç haraketli değil ondan karnımdaykende hissetmediğim hareket etmediği zamanlar oluyormuş korkulacak bir durum yok yani her gittiğimde doktorumada diyordum bazı zamanlar haraket hissetmediğimi ama bebekte hiç bir problemi olmuyordu