-Nazlican35- Papatyaa_severrr000 aaaa hergün yiyiyorum çokk seviyorum 33 haftalıgım kasılmam çok salak kafam sormadımda Dr meyve ne yapar kı diye düşündüm
merveogrtmn Haftaya kadar yenmesi tavsiye edilmiyor rahim kasılmasını artırıp açılmaya sebep olduğu için.
Papatyaa_severrr000 -Nazlican35- ben internette araştırıp öyle yiyorum yada yemiyorum çünkü bazı yiyecekler kasılmalara neden oluyor