36+3 olucaz birazdan. Son haftalar bebeğin yeri daraldığı için hareketlerde azalma olur falan diyorlardı sanki. Ama benim kız kıpır kıpır, iki dakika sakin durmuyor maşallah ☺️ diyorum hiç mi uyumuyo anasına çekmiş hep mi uyanık 😂
Sizde durumlar nasıl