Zelihaa1409 benim ilk gebeliğim öncesinde smear testimde hücre değişlikiği çıktı sonra kolposkopi ve parça alındı rahim ağzı kanserinin bir alt kademesi olarak çıkmıştı.doktorum normalde rahim ağzımım hepsinin alınması gerektiğini söylemişti ama daha yaşım genç olduğu ve hiç çocuk sahibi olmadığım için 2 ameliyat öneriyorum dedi. İlkinde biraz alalım eğer patoloji temiz çıkar sorun bölgeyi komple çıkarmış olursak 2. Ameliyata gerek kalmaz daha iyi olur dedi ve dediği gibi yaptık. O yüzden bir kısmı alındı rahim ağzımın. Belirlik bşr süre sonra ben oğluma hamile kaldım ve onda düşük olmaması için proluton iğne ve progestan fitil kullandım 3 ay boyunca 16. Haftada dikiş atıldı ve yatmak zorunda kaldım 1 ay boyunca sonra yavaş yavaş hareketlenmeye başladım ama ev işi filan yapamıyordum. 38. Hafta sezeryanla doğum yaptım. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim ve bunda pazar günü kanamam oldu. Pazartesi doktoruma gittim 1 hafta yatmam gerektiğini söyledi 2 tanede proluton iğne verdi. 1 hafta sonra tekrar görücem dedi şimdilik bunda bu şekilde ilerliyor. Bakalım ilk gebeliğim gibi olucak mı yoksa daha farklı bir süreç mi olucak. İlk gebeliğim de bu haftalarda yaptırmamıştı(onda hiç kanamam olmadı belki ondan)