cherry_blossom ilk zamanlar süt geliyor bebek emdikçe çoğalacak sen emzirdikce mutlu olup sütun daha çok gelecek kısır döngü. Ben mesela iki cocugumda da ilk 3 ay ful kullandım neredeyse her gün yara olunca ara vermiştim. Daha sonra ara ara kullandım. Sütyen kullanmadigim zamanlar sadvee emzirme atleti kullanınca kullandım sütun akmasindan ziyade göğüs ucu belli olmasın diye 🤭😂