@Atiyeg en yakın zamanda kavuşursunuz inşallah bebeğinize 🤲🏻 insan o kadar ihtiyaç duyuyor ki bu cümleye 😔 ben de doğum yapalı 11 gün oldu, yenidoğan yoğun bakımda, 35 haftalık doğdu, solunum desteği alıyor, henüz kucağıma alamadım. Tez zamanda kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🤲🏻🤲🏻