svm9 Ben doğumun her türlüsünden korkan bi insanım daha doğrusu canım çok tatlı 🥹 Çatı muanesinde normal doğum istemediğimi söyledim çünkü yapamazdım aşırı heyecanlıyım tansiyonum çıkacak biliyorum sezeryan oldum epidural tabi benim çenem durmaz korkudan heyecandan doktorlar elimde kaldı genel anesteziyle beni yatır ettiler 😂