Kızlar iyi akşamlar herkese 3,4 gündür bebek kasıklarıma inmiş gibiydi vajinada ara ara baskı ve sızlama hissediyordum.Normal de mideme çok yakındı rahat nefes alamaZdım nerdeyse.Ama şimdi mide tarafım boşaldı göbeğim olduğundan dahada küçüldü aşagıya indi gibi eşim ve çevremdekiler de aynı şeyi söylüyor agrım sızım yok ishalim ama bir kaç gündür ,normal de kabızdım ishale döndüm ama yoğun tuvalete çıkmıyorum günde 2 en fazla ishali de Reflüye bağladım ondandır diye düşündüm .Sizin aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ikinci gebelığim