Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğim normalde özele gidiyorum kontrole ama 15 haftalıkken devlet hastanesine gittim bana yeşil alan açtılar detaylı ultrasyon için randevu al dediler ay sonuna randevu tarihim 19+3 günlük oluyorum o zaman yaptırılıyor mu?