Bence az kilo aldığınızın sizde farkındasınız burda bu şekilde sizden fazla kilo alanları üzebilirsiniz. Mesela ben çok zor bir hamilelik geçiriyorum sürekli kusmama ve 2 öğün beslenmeme rağmen 12 haftada 3 kilo aldım. Bence bu yaptığınız doğru birşey değil her kadın farklıdır vucudu farklıdır. Bazısı 20 kilo alır bazısı 7 kilo ile doğuma gider.. Sağlıklıysanız gerisi neden önemli olsun.