Yagmure mom_3 özel hastaneye göre 8binler sağlık ocağına göre 3binlerdeydi ama zar zor görüldü idrara sıkıştırdı bastırdı falan doktor 4+5ti
Serpilust Pazartesi 3382 cikti 1 hafta sonra salı günü hem kese hem kalp atisi görüldü sat a gore 6+6 ultrason 6+0 cikmisti beta kac olmustur bilmiyorum
ikibebisim Delice_zeytin betaya göre 5 son adete göre 8 ama kese görünmediği için doktor hafta olarak henüz birşey demiyo cumartesi günü normal ultrasonla görünmez istersen vajinal ultrasonla bakalım dedi ben istemedim çünkü salı günü geldiğin zaman kesin olarak gebeyi görmüş olur demişti
Delice_zeytin Benim beta bugün 3000 , 5+3 görünüyorum normalde ama doktora gitmedim henüz betaya baktırdım sadece
Delice_zeytin Btl-Als son adet tarihinle ilgili gün veya hafta farklı çıktımı sanki betalarımız benzer gibi
Btl-Als Delice_zeytin Hayır canım hicbirsey demedi bana ya kistin var enfeksiyonun var daha önce dış gebelik geçirdiğim için olabilirsin tekrar dedi bebekle ilgili birsey demedi kan ve idrar aldı perşembe yanıma gel ona göre ilaç yazcam dedi
Nurr29 Benim beta 2175 çıkmıştı 5 haftalıktı ama görünmedi kese çok korkuttu doktor beni 8. Haftada gittim kesede bebekte göründü bekle geç git bence yoksa dış gebelik alalım diyip çıkıyor doktorlar
Delice_zeytin Nurr29 geç döllenme olmuş mu sizde de bu beyanın yükselişinin aynı haftaya rağmen Farklı oluşunu anlamaya çalışıyorum o yüzden soruyorum
Havvaca 2995 beta ile 4+4 de keseyi gördüm. 6+3 de çağırdı sonra Dr. O zaman da kalp sesini dinledim🥰