Selmapiskin Tugbakara 15+1 deyim. Kasılma gibi batma tarzı şeyler oluyor. Karnım daha çıkmadı. Bulantı tam anlamıyla geçmedi. Sizde nasıl ?
Selmapiskin Tugbakara mide yanması da olabilir evet. Yedğim hiç birşeyden zevk almıyorum ve midem yanacak diye de yiyemiyorum zaten.
Tugbakara Selmapiskin ben ikinci hamileliğimde aylık 5tane 6tane gaviscon bitirdim valla çok iyi oluyor
Selmapiskin Asel2147 bizde tam beş pozisyon bulamadı doktor sadece kemik yapısından tahmin de bulundu.
aysglemrkn 15+3 üz bizde kızımız olacak bulantılarım geçmedi aşırı bi geniz akıntım ve burun kuruluğum. Var bulantıma sebep de bu sanırım böyle olan var mı
Elt60 aysglemrkn Geniz ve burun akıntısı var bende de alerji kaynaklı ve evet bulantı yapıyor. Biz de 15+3 üz 🌸
Gizemb41 Ben 15+3’üm 8 Haziranda randevum var cinsiyeti o zaman söyleyecek doktor inşallah çok merak ediyorum
aysglemrkn Elt60 alerjim yoktu normalde ama hamile kaldığım andan itibaren bitmeyen bir balgam bulantım geçmişti ama balgam sürekli kusturuyor
Gamzeliiiyizz Bende 15+1 ama hala bulantı devam ediyor iştahım iyi yiyorum ama bulanıyor kasık batmaları var ve aşırı şişkinlik var henüz cınsıyet ogrenemedık doktor 12haftada tamın yapmam yanıltır dedi bakalm haftaya inşallh öğreniriz
Pinar0808 Havvaca benim kasığımın sağında ağrı oluyordu önce birkaç gündür de solda batma oluyor cinsiyetimiz erkek 😀
Pinar0808 Bugün bizde 15+0 olduk.cinsiyet 12+6da belli oldu erkek.bulantılarım sanki biraz hafifledi ama kesinlikle geçmedi.inşallah geçer artık ya