Nzbgln bana sağlık ocağında aşı olmaya gittiğimde hemşire şiddetli baş ağrısı falan olursa mutlaka hastaneye git gebelik zehirlenmesi olabiliyor demişti. İnternetten bir gebelik zehirlenmesi belirtilerine bakıp aynı şeyleri yaşıyor musun diye bir kontrol et istersen ama eğer migrense hamilelikte hormonlardan dolayı migren atakları olabiliyor, benim hamileliğin ilk aylarında özellikle çok sık olmuştu 🥲