Songul_bsl Merhaba arkadaşlar sabahları uyandigimda karnimda hep sancı agrı oluyor sizde de oluyor mu ? Normal mi yani ? 17 haftalık hamileyim :)
denizozulkerr Songul_bsl e6 haftalık hamileyim her sabah karnımda ağrıyla uyanıyorum tuvalete gidince biraz yürüyünce falan geçiyor allahtan
yanlisanlamaama Songul_bsl o dönemler hem gaz ağrısı hem de kas ağrısı çok oluyor özellikle kasıklarda
veramommy Aynısını yaşıyorum 18 haftalığım,acaba karnımın üstüne mi yatıyorum uyku sersemi onu düşünüyorum. İdrara sıkışınca da aşırı ağrım oluyor siz de oluyor mu?
Zehraumut Songul_bsl ben 8 haftalığım karnımda belimde 7.24 ağrıyor valla normal rahim büyüdüğü için keşke bende ışınlansam 20. Haftaya felan şu kusmalardan kurtulsam
Songul_bsl Zehraumut Benim kusma cok nadir oldu bel agrisi falan baslamadi daha gayet iyi gidiyor kasik agrisi haric
Melike_21 Canım bende de öyleydi sabah kramp gibi sancım oluyodu doktorum magnezyum ilacı verdi kramp ve spazm ilacı geçirdi öyle bir şey olmuyo artık