Kızlar 13 haftalık hamileyim bundan 4 5 ay önce düşük yaptım 5.5 aylıkken aralıktaydı sanırım şubatta tekrar hamile kaldım sağlıksız bir gebelikti şimdi 13 haftalık gebeliğimde 13 haftama kadar damla kanamam olmadı ağrı sancı olumsuz herhangi bir durum yoktu ama bu sabaha karşı bardaktan boşalırcasına kanamam oldu resmen acile gitmek istemediğim için biraz bekleyip özel doktoruma gittim doktorum hiçbir sorun olmadığını kanama alanı vesaire hiçbirşey yok dedi fakat daha önce düşük yaptığın için serklaj yapılması gerekiyor dedi kabul ettim günü falan hepsi kararlaştırıldı fakat nasıl bir işlem bilmiyorum doktorum aynı gün içinde taburcu olucaksınız falan dedi ama olanlardan bilgi almak isterim sonrası ağrılımı acılımı süreç nasıl geçiyor ilişki yasaklandımı falan yazarsanız çok memnun olurum canım anneler 😘