1humeyrakomurcu Nst de kasılma çıkmadı, açılma yok ama nişanım geldi bugün 😏 ne zaman dogururum sizce
Burcinyildiz 1humeyrakomurcu merhaba nişanıniz nasildi rengi falan bende de bugun iki defa akinti seklinde geldi jole kivaimnda sarı ama nisan mi bilmiyorum
Fatma0505 1humeyrakomurcu yaa cnm benimde geldi yani odur die düsünüyorum nasıl bişeydi yoksa benmi bilmiyorum amlamadım post bakarken gördüm acaba bilgin varsa bana söyleyebilirmisin
Nursena2023 1humeyrakomurcu Herkesin değişiyor galiba. Ama benim rutin kontrolde çatı muayenesinde doktor bakarken nişanın gelmiş dedi hatta gösterdi. Açılmam da 5 cm idi 1.5 saat sonra doğum oldu.
Fatma_19 Belli olmuyor canım kimisi 1 haftada sürebiliyor nişanı geldikten sonra benim nişanım geldi iki gün sonra suyum geldi ne sancı vardı ne agrım.
ozi086 Fatma_19 benim ilkinde nişandan 1 hafta sonra gelmişti ama ertesi gün hatta aynı gün doğuranları gördüm burada ☺️ sağlıkla gelsin 🙏🏻
Fatma_19 ozi086 evet her hamilelik her insanın vucut yapısı farklı zamanı yok yani canı ne zaman gelmek isterse bebişin saglıklıca gelsinler inşallah
Adenkaratepe Bugun bende 39+4 üm. Çatı muayenesi oldum. 2 cm açıklık var ve rahim ağzında yumuşamam varmış. NST de ağrı çıkmadı. Eve gelince 4 saat sonra kadar nişanım geldi. Ağrılarım düzene girmedi. Aman aman ağrımda yok bilmiyorum nasıl olacak 🤭
1humeyrakomurcu Adenkaratepe aynı durumdayız benim sadece açılmam çıkmadı belimden kasıklarıma vuran adetten hafif şiddetli ağrılarım var bilmiyorum bakalım ne zaman gelecek düzenli sancılarımız
1humeyrakomurcu Burcinyildiz benimki de sarının hafif koyusu acık kahverengi seklinde geliyor hatta parca parca hala geliyordu aksama kadar
Fatma0505 Burcinyildiz bendede beyaz jole gibi geldi boyle parça parça ama bende bilmiyorum tam bilen yazabilirmi
1humeyrakomurcu Fatma0505 yok o beyaz hafif peynirimsi gelen bir akıntıysa mantar ya da enfeksiyondan kaynaklı oluyor bende de kac haftadır vardı bu nişan dedikleri farklı geldi acık kahve akıntı hani adetin cok yakındır sökülemedigin zaman lekeli gelir ya başta öyle
Fatma0505 1humeyrakomurcu yok oyle degil kuzum mantar enfeksiyonu gecirdim biliyorum da bu 2 kere parca parça geldi buyuktu yani ve jole gibiydi internete baktigimda oyle resimler vardi bakalim hayırlısı