Merhabalar pazartesi gunu kan verdim ozelde 81 cikti persembe gunu verdigimde 187 cikti bugun tekrar verdim 315 cikti doktor keseyi gormedigini soyledi kanamam oldugu icin kimyasal geciriyo olablirsin 2 gunde bir yukselip yukselmedigine bakilacak dedi basina gelen varmu aranizda sonradan betasi yukselip keseyi goren suan adetin tarihine gore 5+3