Arkadaşlar iyi aksamlar, gebeliğin başından itibaren çok ağır bir süreç yaşamadım. Hatta 32. Haftada çalışabilir raporu bile aldım devam edebilirim diye. 33+4 oldum, bugün is yerinde mesai sonuna doğru kendimi çok ağırlasmis hissettim. Eve geldim aynı şekilde, ilk gebeligim olduğu icin de bu agirlasmak durumu gercekten bir anda mi oluyor kestiremiyorum. Bir gunde halsizlik, kaburga ağrısı başladı. Her gün ortalama 1 saat yoruyorum acaba o mu yordu bir anda onu da bilemedim
Bu konudaki tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?